ТеатърМузикаМюзикъл
Условия за ползванеПолитика за поверителностGDPR политика

Условия за ползване

Общи разпоредби

 

Чл. 1
1. tiket.bg (наричано по-долу „Платформата“) представлява специализирана платформа за
продажба на билети за развлекателни дейности като театрални постановки, спектакли,
концерти, фестивали и други организирани мероприятия с развлекателна цел (наричани по-долу
„Събития“).
2. Настоящите правила и условия за ползване (наричани по-долу „Правилата“) се прилагат за
всички физически и юридически лица (наричани по-долу „Потребител/и“), осъществили достъп
до Платформата и/или ползващи функционалностите на същата и/или закупили билети за
Събитията, предлагани в нея.
3. Правилата регламентират условията за използване на Платформата от Потребителите, реда и
начина за покупка на билети за предлаганите чрез нея Събития, както и правата и задълженията
на Потребителите във връзка с използването им.
4. Условие за закупуването на билет/и за Събитията, предлагани от Платформата, е
предоставянето на съгласие за приемане на настоящите Правила от страна на Потребителя, със
съдържанието на които е длъжен да се запознае предварително.
5. Настоящите Правила са приложими и важат за Потребителите едновременно и независимо от
общите и специални условия на Организатора за конкретното Събитие.
6. При въпроси, свързани с конкретно Събитие или с условията на Организатора на Събитието,
с които следва да се съгласите, Потребителите могат да се обърнат директно към организатора
на Събитието.

Информация за търговеца

Чл. 2
1. Собственик и оператор на Платформата е дружество „Тикет БГ“ ООД, ЕИК 207736640, със
седалище и адрес на управление в гр. София, в.з. Малинова долина, ул. Папур 47 (наричано по-
долу „Дружеството“). Дружеството е търговско дружество, регистрирано по Закона за данък
върху добавената стойност.
2. Като оператор на Платформата Дружеството извършва дейност по разпространение и
продажба на билети за Събитията, предлагани чрез нея. Повече информация за дейността на
Дружеството може да откриете на следната уеб страница на Платформата:
www.ticket.bg/info/about-us.
3. По всички въпроси, отнасящи се до използването на Платформата, потребителите могат да
изпращат своите запитвания на следния имейл адрес за кореспонденция с Дружеството:
info@ticket.bg или по телефон на мобилен номер +359892410033.

Достъп до Платформата

Чл. 3

1. Достъпът до Платформата се осъществява по електронен път на интернет страницата
www.ticket.bg, която се поддържа от Дружеството.
2. Всеки Потребител осъществил достъп до Платформата има възможност да разглежда всички
предлагани чрез нея Събития. Този достъп до съдържанието на Платформата е свободен и не
изисква регистрация.

3. Всеки Потребител може да създаде собствен акаунт в Платформата. Въпреки че създаването
на такъв профил не е задължително, наличието на потребителски акаунт предоставя
допълнителни предимства на притежателите им като хронологично проследяване на
направените поръчки, съхранение и достъп до закупените билети, възможност за тяхното
разпечатване, виртуален портфейл и др. Потребителският акаунт може да бъде създаден по
всяко време, като закупените от Потребителя преди създаването му билети или тези, закупени
от него без използване на вече съществуващ акаунт, не се съхраняват в него.
4. За създаването на потребителски акаунт Потребителят следва да попълни основните данни,
които са необходими за идентификация му и осъществяване на контакт с него, а именно име и
фамилия, телефонен номер или имейл адрес за кореспонденция. Потребителят отговаря за
предоставянето на вярна и пълна информация, както и за поддържането на актуален телефон и
имейл адрес за кореспонденция.
5. Дружеството може по своя преценка да ограничи достъпа на Потребителя до потребителския
му акаунт или да го деактивира в следните случаи:
а. При предоставяне на невярна или непълна информация от страна на Потребителя;
б. Когато Потребителят не е извършил покупка на билети чрез потребителския си акаунт в
Платформата в продължение на повече от 11 (единадесет) месеца.
в. При друго нарушение на настоящите Правила от страна на Потребителя.
6. В потребителския акаунт на Потребителя е създадена опция, чрез която същият може да
изтегли по всяко време цялата информация, която Дружеството съхранява за него и да изтрие
потребителския си акаунт, като в този случай всички предоставени от него данни ще бъдат
заличени. При създаване на последващ потребителски акаунт, същият няма да съдържа данните,
които са били налични в изтрития от Потребителя акаунт.
7. При избор за закупуване на билет/и за Събитие чрез Платформата без потребителски акаунт,
Потребителят следва да предостави следните данни: име и фамилия, телефон и имейл адрес.

Информация за Събитията, предлагани чрез Платформата

Чл. 4

1. За всяко предлагано Събитие и билетите, които могат да бъдат закупени за него чрез
Платформата, е налична следната информация:
- Описание на Събитието и билетите предлагани за него, в това число вид и основни
характеристики на Събитието, място и час на провеждането му, участници в него, възрастовото
ограничение за посещение, наименование на Организатора на събитието, ценова категория на
билетите, схема на наличните свободни места за Събитията и др.;
- Приложимите общи или специални условия на Организатора за конкретното Събитие.
- При избор на билет/и за конкретно Събитие и модифициране на неговите избираеми
параметри от страна на Потребителя се визуализира информация за крайната цена на билетите,
които се закупуват от него, начина и условията за плащане и др.
2. Посочените в Платформата цени са обявени в български лева и включват всички данъци и
такси, с изключение на банковите такси за извършване на транзакцията за покупка на билетите,
събирани от обслужващата Потребителя банка. Цената на билетите, административната такса за
обслужване и крайната цена на поръчката се калкулират на отделни редове, а банковите такси
са за сметка на Потребителя съобразно условията на неговата банка.

Организатори на Събитията

Чл. 5

1. Развлекателните събития, за които се продават билети чрез Платформата, се организират и
провеждат от трети лица, посочени като организатори на конкретното Събитие (наричани в тези
Правила „Организатор/и“), различни от Дружеството. Със закупуването на билет за Събитие
Потребителят сключва договор за достъп до конкретното Събитие директно с Организатора на
Събитието.
2. При продажба на билети за конкретно Събитие чрез Платформата Дружеството действа от
името и за сметка на Организатора на Събитието на основание сключен между страните
договор за възлагане на разпространението на билетите за Събитието.
3. Организаторите определят всички характеристики на Събитието и условията, при които то
ще се проведе, в това число мястото, датата и часа на провеждане, цената/ценовите категории на
билетите, възрастови или други ограничения за посещение на съответното Събитие,
хипотезите, при които могат да настъпят евентуални промени по провеждането му, в това число
в състава на артистите, които ще вземат участие в него, във времето и мястото на изпълнението
му и други.
4. Организаторът на Събитието има задължението да осигури на държателите на билетите
достъп до съответното събитие и отговаря за навременното му провеждане и обещаното
качество на развлекателната услуга.
5. Наименованието на Организатора на съответното Събитие, неговото седалище и адрес на
управление се публикуват на интернет страницата www.ticket.bg в описанието на Събитието.
Наименованието на Организатора е посочено и на билета за Събитието.

Поръчка на билет

Чл. 6

1. За извършване на покупка на билет/и за избрано Събитие, предлагано чрез Платформата,
Потребителят следва да изпълни последователно следните стъпки:
1.1 Да избере Събитие, за което Потребителят желае да закупи билет/и;
1.2 След като Потребителят е избрал Събитие, същият следва да натисне бутон „Купи билет“;
1.3 Да модифицира избираемите параметри на билета/ите като например брой на билетите,
ценова категория, избор на места, начин на плащане и т.н., след което Потребителят следва да
натисне бутон „Към касата“. Избраните от Потребителя билети ще бъдат резервирани в рамките
на 10 минути, в които същият следва да завърши своята поръчка.
1.4 След избора на билет/и да влезе в потребителския си акаунт или да въведе имейл адрес,
телефон номер и име и фамилия на получателя, в случай че е решил да направи поръчката си
като гост, без регистрация в Платформата;
1.5 Да приеме настоящите Правила, общите и/или специални условия на организатора на
Събитието и политиката за поверителност;
1.6 Да избере бутон „Платете сега“;
1.7 Да извърши плащането, като следва необходимите стъпки за изпълнение.
2. До извършване на плащането Потребителят има право да преминава назад през модулите на
поръчката и да променя параметрите на избраните от него билет/и за съответното Събитие,

данните на получателя, метода на плащане и т.н. След завършване на поръчката такива промени
не могат да бъдат извършени, поради което Потребителят е длъжен да провери верността на
въведената от него информация преди да закупи израните от него билет/и. В тази връзка,
Дружеството не носи отговорност, в случай че Потребителят не може да използва закупените
билети поради грешно въведена и избрана от него информация.
3. Подаването на поръчката за закупуване на билет/и през Платформата представлява изявление
от страна на Потребителя за сключване на договор за достъп до съответното Събитие по
електронен път по смисъла на Закона за електронната търговия („Договор от разстояние“)
между него и Организатора на Събитието.
4. Договорът от разстояние се смята за сключен в момента на получаване на потвърждение от
Дружеството за покупката на поръчаните билети, което се изпраща на имейл адреса на
Потребителя, посочен от него в потребителския му акаунт или въведен при подаване на поръчка
без регистрация в Платформата. Потвърждението за покупката на билетите съдържа
информация за Събитието и характеристиките на избраните от Потребителя билети, неговия
Организатор, настоящите Правила, както и приложимите общи и/или специални условия на
организатора на съответното Събитие, които са неразделна част от Договора за разстояние.
5. Потвърждението за покупка на поръчаните билети се изпраща в срок до 24 часа след
получаване на дължимото плащане от страна на Дружеството.
6. Потребителят има право да резервира и закупи с една поръчка до 10 броя билети за
съответното Събитие.

Методи за плащане на билетите за Събитията

Чл. 7

1.1 Избраните от Потребителя билет/и могат да бъдат заплатени от него чрез дебитна или
кредитна карта – всеки Потребител може да плати по банков път с банкова карта, издадена от
българска или чужда банка, директно, като транзакционната валута при плащане с карта е
български лев. При плащане се начислява административна такса за всеки избран билет в
размер на 2,00 лв. /два лева/. Потребителят се пренасочва към платежната система на БОРИКА,
където следва да въведе необходимите данни за картата, включително номер на картата, дата на
валидност и CVV код. След обработване на плащането и успешното завършване на
транзакцията, Дружеството изпраща потвърждение за покупката на поръчаните билети съгласно
настоящите Правила.
1.2 При неуспешно плащане по т.1.1 Потребителят може да се обърне за съдействие към
Дружеството на посочените в чл.2, ал.3 телефон или имейл адрес.
2. Когато Потребителят разполага с налични виртуални средства във Виртуалния си портфейл в
своя профил, при закупуване на билет/и, тези виртуални средства автоматично ще бъдат
използвани за покриване (пълно или частично) на стойността на поръчката. Ако стойността на
заявената поръчка надвишава размера на наличните виртуални средства, Потребителят следва
да доплати разликата до пълния размер на дължимата от него сума, чрез дебитна или кредитна
карта, като изпълни инструкциите за плащане.
3. Билети за Събитията, предлагани чрез Платформата, могат да бъдат закупени от
Потребителите и на място в партньорските каси в мрежата на ticket.bg. Закупените билети от
партньорските каси се предоставят от тях на място, на хартиен носител, веднага след
заплащането им от Потребителя.

4. Потребителите, които искат да получат фактура за закупените от тях билети, следва да
отправят искането си на имейл адреса на Дружеството, посочен в чл.2, ал.3, като посочат номер
и дата на поръчката, както и следните данни на получателя на фактурата: наименование на
фирмата, ЕИК/БУЛСТАТ, седалище и адрес на управление, МОЛ.

Получаване на билетите за Събитията и изисквания за тяхното ползване

Чл. 8

1. Успешно закупеният по електронен път билет/и се предоставя на Потребителя заедно с
потвърждението за направената поръчка, изпратено на предоставения от него имейл адрес, като
електронен документ, в PDF формат, чрез линк (електронна препратка) за директен достъп към
него, съдържащ се в потвърждението.
2. Билет, закупен физически от партньорска каса се издава и предоставя на Потребителя на
място, на хартиен носител, веднага след като същият бъде заплатен.
3. Полученият билет следва да се използва от Потребителя съгласно указанията на
Организатора на Събитието, за което се отнася (например като се разпечата, прегъне по указан
начин или се покаже на екрана на мобилното устройство).
4. Всеки Потребител е длъжен да не предоставя билета си на трети лица, както и да го пази с
необходимата грижа до приключване на Събитието, за което се отнася.
5. Правилното съхранение и използване на закупените от Потребителя билети е изцяло негова
отговорност. В тази връзка, на Потребителите не се възстановява цена за откраднати, изгубени,
повредени или забравени от тях билети.
6. При посещение на Събитие, Потребителят се съгласява с общите и специални условия на
конкретното събитие, наложени от Организатора. Нарушаването на тези правила могат да бъдат
наказани с предупреждение за напускане на залата или да бъдат предприети други
ограничителни мерки, наложени от Организатора.
7. Ticket.bg не поема ангажимент, че местата на закупените от Потребителя билети ще бъдат
пазени след началото на Събитието. За да се избегне причиняването на неудобство и
дискомфорт на артистите и останалите посетители при провеждането на Събитието,
закъснелите гости могат да бъдат настанени на останалите свободни места в залата.

Права и задължения на Потребителя по Договора от разстояние. Отказ от закупени билети.

Чл. 9

1. Сключването на Договора от разстояние осигурява на Потребителя правото му на достъп и
присъствие на Събитието, за което е закупил билет, при условията на Договора за разстояние и
приложенията към него (в това число настоящите Правила, съответните общи и специални
правила на Организатора). Всеки Потребител следва да съхранява изпратения до него имейл с
потвърждението за направената покупка, в който се съдържат правата и задълженията му във
връзка със закупения билет и неговото използване.
2. Билетите за Събитията, предлагани чрез Платформата, представляват развлекателни дейности
с определена конкретна дата на провеждането им. В тази хипотеза чл. 57, т. 12 от Закона за
защита на потребителите предвижда изключените от общото правило, даващо възможност на
Потребителя да се откаже от Договора от разстояние в 14-дневния период от сключването му,
съответно разпоредбите на чл. 50 - 56 от ЗЗП не се прилагат в този случай. С оглед посоченото
правно основание, Потребителят няма право на отказ от сключения Договор от разстояние, а
именно да връща или заменя закупените билети за Събитията, предоставени чрез Платформата.

Виртуален портфейл

Чл. 10
1. Всеки Потребител, който регистрира потребителски акаунт в Платформата разполага с
функционалността „Виртуален портфейл“. За вече съществуващи потребителски профили,
функционалността се добавя автоматично по инициатива на Дружеството, като съответните
Потребители се уведомяват чрез имейл съобщение и/или чрез известие в техния профил.
2. Виртуалният портфейл не представлява платежен инструмент или електронни пари по
смисъла на Закона за платежните услуги и платежните системи. Средства във Виртуалния
портфейл не могат да се зареждат директно от Потребителя чрез банкови карти или по друг
начин.
3. Виртуалният портфейл съдържа виртуални средства, генерирани единствено при връщане на
билети за отменени или отложени от Организатора събития, в случаите по чл.11, ал.4, т.4.2, т.4.3
и ал.5, т.5.3.
4. Балансът във виртуалния портфейл на Потребителя може да се използва само в рамките на
Платформата, а именно за закупуване на билети за бъдещи събития, предлагани чрез нея и не
подлежи на прехвърляне към трети лица.
5. Потребителят има право да поиска изплащане на натрупаните във Виртуалния портфейл
средства по посочена от негова банкова сметка, като подаде съответно искане чрез профила си в
Платформата.
6. При наличие на средства във „Виртуалния портфейл“ и основание за деактивиране на акаунта
съгласно настоящите Правила, Дружеството уведомява Потребителя по имейл за предстоящото
изтриване на акаунта и за наличните средства. С уведомлението Дружеството предоставя на
Потребителя 30-дневен срок, в който да заяви прехвърляне на средствата към негова банкова
сметка или да ги използва за покупка на билет/и чрез Платформата. В случай че Потребителят
не упражни дадените му права по предходното изречение, същият губи възможността да се
разпореди с натрупаните средства във „Виртуалния портфейл“ и акаунтът му се деактивира. За
натрупаните средства от „Виртуалния портфейл“ се издава ваучер за покупка на билети от
Платформата, със срок на валидност от 6 месеца, който се изпраща на имейла на Потребителя.
След изтичане на срока на валидност на ваучера, същият се деактивира и Потребителят губи
възможността да го използва.

Отмяна/промяна на Събитие. Отговорност. Връщане на платената цена.

Чл. 11

1. В случай на неизпълнение на задълженията на Организатора във връзка с конкретно Събитие,
включително ако Организаторът отмени или отложи Събитието, последният носи отговорност
към Потребителите, закупили билет/и за него и всички претенции за връщане на платената
цена, ако същата не е възстановена от Дружеството, както и претенции за заплащане на
обезщетения по този повод следва да бъдат отправяни към него.
2. При възникване на спор между Организатор и Потребител в случаите по ал.1, Дружеството
има право да задържи получената продажна цена за билетите, до решаване на спора по
доброволен ред или от съответната компетентна инстанция.
3. В случай че се установи, че претенцията на Потребителя е основателна, Дружеството има
право да възстанови от името и за сметка на Организатора получената цена за продадените
билети за отмененото/отложеното Събитие.

4. В случай на отменено Събитие, за което Организаторът изрично е предоставил на
Дружеството възможност да възстановява цената на закупените от Потребителя билет/и,
Дружеството уведомява Потребителя на посочения от него имейл адрес за отмяната на
Събитието, както и че същият в определен срок има право:
4.1. да заяви от Профила му връщане на платената стойност на билета, по посочена от него
банкова сметка;
4.2. да заяви от Профила му стойността на билета да бъде прехвърлена във Виртуалния му
портфейл като виртуални средства, които да бъдат използвани за бъдещи покупки на билети за
събития от Платформата.
4.3. В случай че Потребителят не упражни правото си на избор по т. 4.1 и т. 4.2 в предоставения
срок, Дружеството автоматично прехвърля стойността на закупения билет като баланс във
Виртуалния му портфейл. Потребителят запазва правото си впоследствие да поиска изплащане
на средствата по своя банкова сметка, съгласно чл.10, ал.5.
5. В случай на отложено Събитие, Дружеството уведомява Потребителя на посочения от него
имейл адрес за отлагането на Събитието, както и че същият има право:
5.1. да използва същия билет за новата дата на провеждане на Събитието, определена от
Организатора;
5.2. да заяви от Профила му в определен срок връщане на платената стойност на билета по
посочена от него банкова сметка, в случаите, когато Организаторът изрично е предоставил
възможност на Дружеството да възстановява цената на закупените от Потребителя билет/и;
5.3. да заяви от Профила му в определен срок стойността на билета да бъде прехвърлена във
Виртуалния му портфейл като виртуални средства, които да бъдат използвани за бъдещи
покупки на билети за събития от Платформата.
5.4. В случай че Потребителят не упражни някое от правата си по т. 5.2 или т. 5.3 в
предоставения срок, се приема, че Потребителят е избрал да използва билета за определената от
Организатора нова дата на Събитието. Дружеството не носи отговорност в случай че
Потребителят не използва закупения от него билет на новата дата на провеждане на Събитието.
6. В случаите по ал. 4 и ал. 5, на Потребителя се възстановява или прехвърля като баланс във
Виртуалния му портфейл само стойността на закупения билет, посочена в електронния
документ за него, изпратен на предоставения от Потребителя имейл адрес или отпечатана на
хартиения носител на билета, закупен от партньорските каси в мрежата на ticket.bg.
Допълнителните такси, заплатени от Потребителя при закупуване на билета – административна
такса, евентуални начислени банкови такси за изпълнение на транзакцията и др. не подлежат на
връщане, тъй като са били начислени за услуги, които са били предоставени от Платформата
във връзка с обработване и администриране на направената поръчка и са независими от
конкретното Събитие.
7. При отмяна, отлагане или настъпване на друга промяна за конкретно Събитие, наложена и
съобщена своевременно от Организатора, Дружеството изпраща уведомление до всеки
Потребител, закупил билет за него, на предоставения от него имейл адрес за контакт.
Дружеството не носи отговорност когато Потребителят не е успял да се осведоми за
отмененото/промененото от Организатора Събитие и е пропуснал указанията за връщане на
цената/използване на закупените билети, поради неактивност на предоставения имейл адрес,
ако капацитетът на същия е запълнен, ако Потребителят е изтрил потребителския си акаунт или
поради друга техническа причина. 

8. При необходимост от възстановяване на сума, платена с карта от страна на потребителя,

съответната сума ще бъда възстановена чрез картова операция по същата карта.

Съгласие за заснемане

Чл. 12

С приемането на настоящите Правила Потребителите дават своето съгласие при предаване на
Събитието, за което са закупили билет, по телевизията или онлайн да бъдат заснемани с всички
технически средства и направените по време или във връзка със събитието записи да бъдат
използвани безвъзмездно, без ограничение на време и място.

Защита на личните данни

Чл. 13

1. Дружеството изпълнява своята дейност в съответствие със Закона за защита на личните
данни, Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета относно защитата на
физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение
на такива данни (Общ регламент за защита на данните) и Политиката за личните данни,
публикувана на страницата на Платформата, за да гарантира поверителността и законното
обработване на събираните от Потребителя лични данни.
2. При спазване на действащото законодателство Дружеството може да използва личните данни
на Потребителя единствено и само за законосъобразни цели и предприема необходимите
технически и организационни мерки, за да защити предоставените данни от случайно или
незаконно унищожаване, или от случайна загуба, от неправомерен достъп, изменение или
разпространение, както и от други незаконни форми на обработване. Подробна информация за
целите на обработването и правата на субектите на лични данни е предоставена в Политиката за
личните данни, публикувана на страницата на Платформата, с която всеки Потребител следва
предварително да се запознае.
3. Дружеството има право да използва предоставените лични данни за предлагане на услуги на
Потребителя, изпращане на рекламни съобщения, запитвания, за статистически и всякакви
други законосъобразни цели, за които е получено изричното съгласие на Потребителя в
съответствие с Регламент (ЕС) 2016/679.
4. С приемането на настоящите Правила Потребителите дават своето съгласие Дружеството да
събира, обработва и съхранява предоставените от тях лични данни и да ги използва за целите на
изпълнението на сключените договори за покупка на билети.

Подаване на жалби, сигнали и решаване на спорове

Чл. 14

1. Потребителите могат да подават своите жалби срещу Организаторите на Събитията, за които
са закупили билети чрез Платформата, по тяхното седалище и адрес на управление, посочени в
потвърждението за покупката, изпратено на имейл адреса на Потребителя, предоставен от него
в потребителския му акаунт или въведен при подаване на поръчка без регистрация в
Платформата.
2. Потребителите могат да подават своите жалби срещу Дружеството по седалището и адреса
му на управление, посочени в чл.2, ал.1 от настоящите Правила. Отправените към Дружеството
жалби се разглеждат в срок до един месец от постъпването им. В случай че Дружеството
прецени, че подадената от Потребителя жалба е основателна, същото предприема необходимите
мерки за отстраняване на нарушението.
3. Потребителите могат да подават жалби и сигнали срещу дейността на Дружеството, както и
срещу дейността на организаторите на Събития пред Комисията за защита на потребителите

(КЗП), с адрес: гр. София, ПК 1000, ул. „Врабча“ №1, етажи 3-5 тел.: 02/9330565, факс:
02/9884218, имейл адрес: info@kzp.bg, интернет страница: www.kzp.bg;
4. Потребителските спорове между Потребителите и Дружеството могат да бъдат решавани и
по извънсъдебен ред с помощта на функциониращите към Комисията за защита на
потребителите Общи помирителна комисия за разглеждане на потребителски спорове. Повече
информация за алтернативното (извънсъдебно) решаване на спорове и за дейността на
помирителните комисии може да бъде получена от Комисията за защита на потребителите на
посочения в ал.3 адрес, както и от Европейския потребителски център на адрес гр. София, ул.
„Бачо Киро“ № 14, тел. 02 986 76 72, интернет страница: www.ecc.bg, имейл: info@ecc.bg.
5. При наличие на спор между Дружеството и Потребителя, страните ще положат всички
необходими и разумни усилия и действия за разрешаването му чрез преговори и взаимни
отстъпки. При невъзможност за постигане на съгласие, спорът може да се отнесе за
разрешаване и пред компетентния български съд.

Заключителни разпоредби

Чл. 15

Дружеството не гарантира непрекъсната работа на Платформата Ticket.Bg и не носи
отговорност за вреди, причинени вследствие на технически смущения и неизправности в
комуникационната мрежа, които водят до временно спиране, забавяне или прекъсване на
функционирането и използването на Платформата.

Чл. 16

Дружеството има право да изменя настоящите Правила по всяко време, като съответната
промяна влиза в сила от публикуването на изменените Правила на интернет страницата на
Платформата. Изменението на Правилата няма да засяга правата, които Потребителите са
придобили по Договорите от разстояние с Организаторите на Събития, сключени чрез
Платформата по време на действие на изменените Правила.

Чл. 17

За всички неуредени от тези Правила въпроси се прилагат разпоредбите на действащото
българско законодателство.

Чл. 18

Приемането на настоящите Правила от страна на Потребителя ги прави неразделна част от
Договор от разстояние, сключен между него и Организатора на Събитието.

Чл. 19

Настоящите Правила влизат в сила от датата на публикуването им на интернет страницата на
Платформата. Същите са изменени на 30.09.2025 год.

  • За ticket.bg
  • Партньори
  • Контакти
  • Въпроси и отговори
  • Политика за поверителност
  • Условия за ползване
  • Артисти
  • Изпълнители

Запишете се за новини

Като се регистрирате, вие потвърждавате и приемате нашата декларация за поверителност и се съгласявате да получавате имейли.

 
2025 © Всички права запазени.