Logo
search

Често задавани въпроси

Как да купя билет през платформата?

За да купите билет, изберете събитието, което желаете да посетите, и натиснете бутона Купи билет. След това изберете броя на билетите, предпочитаната ценова категория и местата (ако е приложимо). Въведете необходимите данни на потребителя и информация за плащането, след което завършете поръчката, като натиснете бутона Платете сега. След успешно плащане ще получите потвърждение за покупката, както и електронните си билети на посочения от вас имейл адрес.

Трябва ли да имам регистрация, за да купя билет?

Не е необходимо предварително да имате акаунт, за да купите билет. При първата ви покупка автоматично ще бъде създаден акаунт, в който ще се съхраняват всички ваши билети. Можете да достъпите акаунта си, като въведете своя имейл адрес или телефонен номер и следвате стъпките за вход.

Какви методи на плащане приемате?

В момента платформата приема плащания с кредитни и дебитни карти, както и чрез системи като ePay и EasyPay. Банкови преводи не са налични за момента. Всички актуални методи за плащане ще бъдат визуализирани при финализиране на поръчката.

Мога ли да използвам промоционален код при покупка?

Да, ако разполагате с промоционален код, можете да го въведете в предназначеното поле при финализиране на поръчката. След въвеждане на кода системата автоматично ще приложи отстъпката, ако кодът е валиден.

Колко билета мога да купя с една поръчка?

С една поръчка можете да купите до 15 билета, освен ако не е посочено друго специфично ограничение за съответното събитие. Лимитът ще бъде ясно показан по време на процеса на поръчка.

Как мога да проверя дали поръчката ми е успешна?

След успешна поръчка ще получите имейл, който съдържа потвърждение, както и вашите електронни билети. Ако не получите имейл в рамките на 30 минути, молим да проверите папката „Спам“ или да се свържете с нас на посочените контакти за съдействие.

Има ли допълнителни такси при покупка на билет?

Всички такси, включително административни или други, ще бъдат ясно показани на последната стъпка преди завършване на покупката. Общата цена ще включва всички такси и ще бъде ясно визуализирана преди плащането.

Как да получа фактура за закупен билет?

За да получите фактура, изпратете заявка на имейл адреса, посочен в секцията „Контакти“. Уверете се, че сте предоставили номера на поръчката, данни за фирмата (ЕИК, адрес и МОЛ) или друга необходима информация.

Има ли ограничено време за завършване на поръчката?

Да, резервираните билети се запазват за 10 минути. Ако поръчката не бъде завършена в този срок, билетите автоматично се освобождават за други потребители. При някои събития с голям интерес може да се окаже, че местата, които сте избрали, вече са резервирани от друг потребител. В този случай ще бъдете информирани и ще ви бъде предложена възможност за избор на други места.

Какво да направя, ако поръчката ми е отказана?

Ако поръчката ви е отказана, проверете дали въведените данни за плащане са правилни и се уверете, че картата ви има достатъчна наличност. Ако проблемът продължава, молим, свържете се с нас на посочените контакти, за да ви съдействаме.

Как ще получа билетите си след покупка?

След успешно завършване на поръчката билетите ще бъдат изпратени като електронен документ (в .PDF формат) на имейл адреса, който сте предоставили. Освен това, билетите ще бъдат налични и във вашия акаунт, в който можете да влезете, като използвате своя имейл адрес или телефонен номер.

Какво да направя, ако не получа билетите си по имейл?

Ако не получите билетите си в рамките на 30 минути след покупката, проверете папките „Спам“ или „Промоции“ в своя имейл. Ако все още не ги откривате, молим да се свържете с нас на посочените контакти, за да ви съдействаме.

Мога ли да променя данните за получаване на билета след покупката?

След завършване на поръчката не можете да променяте данните за получаване на билета. Уверете се, че предоставяте правилния имейл адрес и друга необходима информация преди финализиране на покупката.

Какво да направя, ако загубя или изтрия билета си?

Ако загубите или изтриете билета си, можете да го изтеглите отново от своя акаунт, използвайки имейл адреса или телефонния номер, с който сте направили поръчката. Ако срещнете затруднения, свържете се с нас за помощ.

Трябва ли да разпечатам електронния си билет?

Не е задължително да разпечатвате билета си. Можете да го покажете на мобилното си устройство на входа на събитието. Възможно е за някои събития организаторите да изискват задължително предоставяне на разпечатан билет. Такива изисквания ще бъдат ясно посочени на страницата на съответното събитие.

Мога ли да прехвърля билета си на друг човек?

Можете да прехвърлите билета си на друг човек, освен ако организаторът на събитието не е посочил ограничения за това. Уверете се, че новият притежател на билета има достъп до него и отговаря на условията за достъп до събитието.

Как да разбера дали билетът ми е валиден?

Всички билети, закупени през платформата, са валидни и съдържат уникален QR или баркод. На входа на събитието кодът ще бъде сканиран, за да се потвърди неговата валидност.

Как да разбера дали билетът ми е валиден?

Всички билети, закупени през платформата, са валидни и съдържат уникален QR или баркод. На входа на събитието кодът ще бъде сканиран, за да се потвърди неговата валидност.

Мога ли да върна или анулирам билет след покупка?

Билетите за събития, предлагани чрез платформата, не подлежат на връщане или анулиране, съгласно чл. 57, т. 12 от Закона за защита на потребителите. Молим да се уверите, че сте проверили всички детайли преди завършване на поръчката.

Какво да направя, ако събитието е отменено?

Ако събитието е отменено, ще получите известие по имейл с информация за възстановяване на сумата или друга опция, предложена от организатора. Възстановяването на сумата ще бъде извършено в съответствие с условията на организатора.

Какво се случва, ако датата или мястото на събитието бъдат променени?

Ако има промяна в датата или мястото на събитието, ще получите известие на имейла, който сте предоставили при покупката. Вашият билет ще остане валиден за новата дата или място.

Как да поискам възстановяване на сумата за отменено събитие?

Следвайте инструкциите, които ще получите по имейл в случай на отменено събитие. Възстановяването на сумата се извършва от организатора, а нашата платформа може да съдейства, ако срещнете затруднения.

Възстановяват ли се допълнителните такси, ако събитието е отменено?

При възстановяване на суми обикновено се връща единствено стойността на билета. Възможно е административните и банкови такси да не подлежат на възстановяване, тъй като са начислени за извършване на услугата.

Мога ли да заменя закупен билет с друг за същото събитие?

Замяна на билети не е възможна, освен ако организаторът не предоставя такава опция. Молим да се свържете се с организатора за допълнителна информация при подобен казус.

Къде мога да намеря информация за политиките на конкретното събитие?

Политиките за връщане, анулиране или промени се определят от организатора и са посочени на страницата на събитието. Прегледайте ги внимателно преди покупката.

Какво да направя, ако събитието бъде прекъснато?

При прекъсване на събитие поради форсмажорни обстоятелства (напр. лошо време), организаторът ще вземе решение дали то ще бъде продължено или ще бъде предложена компенсация. Подробности ще получите по имейл.

Как да разбера дали събитието е подходящо за деца?

Информация за подходяща възрастова група, ако е приложима, е посочена на страницата на събитието. Ако имате допълнителни въпроси, не се колебайте да се свържете с нас.

Как да разбера дали събитието е потвърдено?

Статусът на всяко събитие е актуализиран на страницата му. При закупен билет ще получите имейл за всяка актуализация, като отмяна или промяна на дата, начален час, място и др. Препоръчваме ви да проверявате редовно имейла си за актуализации.

Има ли изисквания за дрескод за определени събития?

Ако събитието изисква специфичен дрескод, тази информация ще бъде посочена на страницата му. При неясноти се свържете с организатора за допълнителни указания.

Какво да направя, ако имам въпроси за конкретно събитие?

Ако имате въпроси, които не са посочени на страницата на събитието, можете да се свържете с нас или директно с организатора. Контактите на организатора обикновено са публикувани в описанието на събитието.

Какво включва цената на билета?

Цената на билета обикновено включва достъп до събитието, както и допълнителни услуги или ползи, ако са посочени в описанието. Препоръчваме да проверите информацията на страницата на събитието.

Как мога да разбера дали има специални правила за мястото на провеждане?

Специалните правила за мястото на провеждане, като ограничения за внасяне на храни и напитки, паркинг или мерки за сигурност, са описани на страницата на събитието. При нужда можете да се свържете с организатора за допълнителна информация.

Какво да направя, ако се нуждая от достъпност за хора с увреждания?

Информация за достъпност, като рампи, специални места и други специфични условия, е посочена в описанието на събитието. Ако не откривате такава, молим да се свържете с нас или с организатора за съдействие.

Има ли предвидено място за паркиране на мястото на събитието?

Подробности за наличието на паркинг, ако има такъв, са публикувани на страницата на събитието. Препоръчваме също да проверите сайта на мястото на провеждане на събитието за допълнителна информация.

Как да получа информация за бъдещи събития?

Можете да се абонирате за нашия електронен бюлетин, за да получавате актуална информация за нови и предстоящи събития. Абонаментът може да бъде направен директно през платформата.

Как да създам профил?

Вашият профил се създава автоматично при първата ви покупка на билет. За достъп до профила използвайте имейл адреса или телефонния номер, посочени при покупката, и следвайте инструкциите за вход.

Как да вляза в профила си?

За да влезете в профила си, отворете платформата и изберете "Вход". Въведете имейл адреса или телефонния номер, използвани при регистрацията, и следвайте инструкциите.

Какво да направя, ако съм забравил паролата си?

Услугата ни функционира без пароли. Достъпът до профила се осъществява чрез имейл адрес или телефон, следвайки изпратените инструкции.

Мога ли да актуализирам данните си в профила?

Да, можете да актуализирате данните си, като влезете в профила си и изберете секцията "Моите данни". Там можете да промените информация като телефонен номер или имейл адрес.

Как да проверя историята на покупките си?

Историята на вашите покупки е достъпна в секцията "Моите билети" в профила ви. Оттам ще можете да свалите билетите си за всяко събитие като .PDF файл.

Какво да направя, ако профилът ми е блокиран?

Ако профилът ви е блокиран, свържете се с нашия екип, за да разберете причината и да получите съдействие.

Мога ли да изтрия профила си?

Да, можете да изтриете профила си, като изпратите заявка до нашия екип чрез контактната форма на сайта. Молим, имайте предвид, че изтриването на профила ще премахне достъпа до историята на вашите покупки.

Какво да направя, ако не мога да вляза в профила си?

Ако имате затруднения с достъпа, проверете дали сте въвели правилните данни. Ако проблемът продължава, свържете се с нашия екип за съдействие.

Как да променя настройките за известия в профила си?

Настройките за известия могат да бъдат променени от секцията "Моите настройки" в профила ви. Можете да изберете какви имейли и известия желаете да получавате.

Как да добавя допълнителен имейл адрес към профила си?

Платформата поддържа един имейл адрес на профил. Ако искате да смените текущия имейл адрес, можете да го направите чрез секцията "Моите данни" в профила си.

Какви лични данни се събират при регистрация или покупка на билет?

При регистрация или покупка на билет събираме следните данни: три имена, имейл адрес и телефонен номер. Тези данни са необходими за успешно изпълнение на вашата поръчка и поддържане на профила ви.

Как се обработват моите лични данни?

Вашите данни се обработват съгласно нашата Политика за поверителност и Регламент (ЕС) 2016/679 (GDPR). Те се използват изключително за обработка на поръчки и комуникация с вас и не се споделят с трети лица, освен когато това е нужно за изпълнение на услугата (напр. с организатори на събития).

Колко дълго се съхраняват личните ми данни?

Данните ви се съхраняват, докато е необходимо за изпълнение на вашата покупка или съгласно законовите изисквания. След този период те ще бъдат изтрити, освен ако не поискате това по-рано.

Мога ли да поискам изтриване на личните си данни?

Да, можете да заявите изтриване на личните си данни чрез контактната форма на сайта. Имайте предвид, че изтриването може да доведе до загуба на достъп до историята на вашите покупки.

Как мога да актуализирам личните си данни?

Можете да актуализирате/редактирате личните си данни, като влезете в профила си и посетите секцията „Моите данни“. Ако имате затруднения, свържете се с нашия екип за съдействие.

Как мога да разбера какви лични данни съхранявате за мен?

За да получите справка за съхраняваните лични данни, изпратете заявка чрез контактната форма или на посочения в „Политиката за поверителност“ имейл адрес.

Как мога да оттегля съгласието си за обработка на лични данни?

Съгласието си можете да оттеглите по всяко време, като изпратите заявка чрез контактната форма. Това няма да засегне законността на обработката, извършена преди оттеглянето.

С кого се споделят личните ми данни?

Личните ви данни могат да бъдат споделени с организатори на събития, счетоводители или други трети лица, когато това е необходимо за предоставяне на услугата или по законови изисквания. Повече подробности ще намерите в Политиката за поверителност.

Как защитавате личните ми данни?

Вашите данни се защитават с технически и организационни мерки, включително  криптиране и контрол на достъпа. Спазваме всички изисквания на GDPR и прилагаме най-добрите практики за сигурност.

10. Как мога да подам жалба за неправомерна обработка на лични данни?

Ако смятате, че данните ви са обработвани неправомерно, можете да подадете жалба до Комисията за защита на личните данни на адрес: София 1592, бул. Проф. Цветан Лазаров 2, или на имейл: kzld@cpdp.bg.

Какво да направя, ако сайтът не се зарежда правилно?

Ако сайтът не се зарежда правилно, опитайте да обновите страницата или използвайте друг браузър. Уверете се, че интернет връзката ви е стабилна. Ако проблемът продължава, свържете се с нас чрез контактната форма на сайта.

Какво да направя, ако срещна проблем с плащането?

Проверете дали сте въвели коректно данните на картата или друг избран метод за плащане. Уверете се, че имате достатъчна наличност по сметката си. Ако проблемът продължи, молим, свържете се с нас за съдействие.

Не получих имейл с билетите си – какво да направя?

Ако не получите билетите си до 30 минути след покупката, проверете папките Спам или Промоции във вашия имейл. Ако не ги откривате и там, свържете се с нашия екип, за да ви съдействаме.

Какво да направя, ако QR кодът на билета ми не се сканира?

Уверете се, че екранът на вашето устройство е чист и светлината на дисплея е достатъчно силна, или че разпечатаният билет е ясно видим. Ако проблемът продължава, потърсете съдействие от организаторите на място или се свържете с нас.

Какво да направя, ако не мога да вляза в профила си?

Проверете дали въвеждате правилния имейл адрес или телефонен номер. Ако затрудненията продължават, свържете се с нас чрез контактната форма за допълнителна помощ.

Как да изтегля билетите си, ако срещам технически затруднения?

Уверете се, че устройството ви има стабилна интернет връзка. Ако продължавате да срещате затруднения, свържете се с нашия екип за съдействие.

Какво да направя, ако се появи грешка по време на поръчката и тя бъде прекъсната?

Рестартирайте процеса на поръчка или обновете страницата. Ако проблемът се повтаря, свържете се с нас за съдействие.

Как да подам сигнал за технически проблем?

Използвайте контактната форма на сайта, за да подадете сигнал. Опишете подробно проблема, включително информация за устройството и браузъра, които използвате. Това ще ни помогне да ви съдействаме по-бързо.

Имам проблем с визуализацията на страницата на мобилно устройство – какво да направя?

Обновете страницата или опитайте друг браузър. Ако проблемът продължава, свържете се с нас чрез контактната форма.

Какво да направя, ако електронният ми билет не се отваря?

Уверете се, че устройството ви поддържа отваряне на PDF файлове. Ако все още имате затруднения, свържете се с нас, за да получите ново копие на билета.

Как се осъществява достъпът до събитието?

Достъпът до събитието се извършва чрез сканиране на вашия електронен билет (PDF файл) или хартиен билет на входа. Уверете се, че QR или баркодът на билета е ясно видим за успешно сканиране.

Мога ли да вляза на събитието без разпечатан билет?

Да, можете да покажете електронния билет на мобилното си устройство. Уверете се, че екранът е достатъчно ярък и QR кодът е ясно видим за сканиране.

Какви са правилата за достъп на непълнолетни лица?

Непълнолетни лица могат да посещават събития, само ако организаторът го позволява. Проверете страницата на събитието за информация, свързана с възрастови ограничения. За някои събития може да се изисква присъствие на придружител или декларация от родител.

Предлагате ли специални условия за хора с увреждания?

Да, много събития предлагат специални условия за достъп на хора с увреждания, като рампи, асансьори и специално обособени места. Ако имате нужда от съдействие, свържете се с нас или с организатора на събитието предварително.

Какво да направя, ако закъснея за събитието?

Политиката за достъп при закъснение зависи от организатора и мястото на събитието. В някои случаи може да не бъдете допуснати след началото на  събитието. Проверете информацията на страницата на събитието или се свържете с организатора за подробности.

Има ли ограничения за внасяне на храни, напитки или багаж?

Да, повечето събития имат ограничения за внасяне на храни, напитки и големи багажи. Информацията за правилата на мястото на провеждане е посочена на страницата на събитието.

Какво да направя, ако имам нужда от допълнително съдействие на място?

Ако имате нужда от помощ, потърсете представител на организатора на входа или в зоната на събитието. Те ще ви съдействат с информация или ще ви насочат към правилния контакт.

Има ли специфични правила за VIP или специални пропуски?

Специфичните правила за VIP или специални пропуски зависят от организатора на събитието. Тази информация ще бъде посочена в описанието на събитието или на самия билет.

Как да се свържа с вашия екип?

Можете да се свържете с нашия екип чрез контактната форма на сайта или на предоставения телефонен номер, посочен в секцията Контакти.

Какво е работното време на екипа?

Екипът ни е на разположение от понеделник до петък, от 09:00 до 18:00 часа. В почивни дни времето за отговор може да бъде удължено.

Какво да направя, ако имам спешен въпрос, извън работното време?

При спешни въпроси, извън работното време, можете да изпратите запитване чрез контактната форма. Ще получите отговор възможно най-скоро в следващия работен ден.

Къде мога да намеря информация за партньорски каси?

Адресите на нашите партньорски каси са посочени в секцията Контакти на сайта. Препоръчваме да проверите работното време на касата, преди да я посетите.

Как да получа обратна връзка за запитването си?

След като изпратите запитване чрез контактната форма, ще получите потвърждение на имейла си. Ще отговорим в рамките на обичайното време за реакция.

Какво да направя, ако имам оплакване или сигнал, или ако не съм доволен от предоставеното съдействие?

Ако желаете да подадете оплакване или сигнал, или ако не сте доволни от предоставеното съдействие, използвайте контактната форма на сайта или изпратете имейл на посочения адрес за кореспонденция. Нашият екип ще разгледа случая и ще ви информира за предприетите действия в най-кратък срок.

Как мога да стана партньор на платформата?

За да станете партньор, свържете се с нас чрез формата за партньорства, която ще намерите в секцията Контакти. Нашият екип ще се свърже с вас за допълнителни уточнения.

Къде мога да намеря вашите Общи условия за ползване?

Нашите Общи условия за ползване са достъпни в долната част на страницата на платформата. Препоръчваме да се запознаете с тях, преди да направите покупка.

Мога ли да използвам платформата, ако не съм навършил 18 години?

Да, можете да използвате платформата, но само с изрично съгласие на родител или настойник, когато това е необходимо. За някои събития може да има възрастови ограничения, посочени в описанието им.

Кой носи отговорност за провеждането на събитията?

Пълната отговорност за провеждането на събитията се носи от организатора. Нашата платформа действа само като посредник за продажба на билети.